A’dan Z’ye Türkçe Ahrefs Rehberi

Başarılı bir SEO uzmanı, Ahrefs rehberi hakkında bilgi sahibi olmalıdır. Bu rehber, rakiplerle ilgili olarak faydalı bilgiler sunan, bu bilgiler sayesinde kaliteli stratejiler geliştirilmesini sağlayan bir araçtır. Bu araçtan en üst seviyede verim alınabilmesi için de araı nasıl kullanılması gerektiği bilinmelidir. Bunun için A’dan Z’ye Ahrefs rehberi ile ilgili çalışmalara göz atılmalıdır. Web sitesinin ziyaretçi trafiğini yükseltmenin en önemli yolu içerik miktarıdır. İçerik miktarının fazla olması, web sitesinin trafiğini de o ölçüde artırmaktadır. Ancak tüm içeriklerin trafik kazandırması gibi bir durumun mümkün olmadığı bilinmelidir. İçerik oluşturulurken trafik kazandıracak olanlara yoğunlaşmak gereklidir ve bunu yapabilmek çok basit değildir. Rakiplerin gün içinde yüzlerce içerik oluşturmalarına önem verilmemelidir. Çünkü bu içeriklerin az bir kısmı sağlıklı trafik kaynağı olarak değerlendirilmektedir.

 

Web adresinin pazarlama çalışmalarını içerik üreten kişinin yürütmesi durumunda içerik üretirken arama motorlarında görünebilecek şekilde ve siteye ziyaretçi getirebilecek özellikte olmasına dikkat edilmelidir. Bunu yapabilecek tek araç da Ahrefs rehberidir. Bu rehber rakipleri ayrıntılı olarak analiz edilmesini ve sosyal medya hesaplarının da incelenmesini sağlamaktadır. Ayrıca web sitesi de ayrıntılı olarak analiz edilerek sitenin güçlü ve eksik kısımları da otaya çıkarılabilmektedir. Pazarlama verilerine de ihtiyaç duyulmaktadır. Kaliteli bir web sitesi oluşturulsa da bu kalite tek başına yeterli olmamaktadır. İçerik oluşumunda neyin neden ele alınması gerektiği bilinmelidir. Bunun anlaşılabilmesi için de rakiplerin unsurları tespit edilmelidir. Rakiplerin ne tür içerikleri oluşturduğu bilinmelidir. Sosyal medyada hangi içeriklerinin çok daha öne çıktığı da incelenmelidir. Bu ilindiğinde trafik alma olasılığı kuvvetli içerikler üretilebilmektedir.

 

Ahrefs rehberi içerik fikirleri ile ilgili yöntem geliştirmeye de katkı sağlamaktadır. Örneğin rakiplerin nasıl link verdiği, bu araç sayesinde bilinebilmektedir. Hangi içeriklerin daha fazla link aldığı öğrenilebilmekte, benzer içeriklerle aynı şekilde link alıp alınamayacağı analiz edilebilmektedir. Etkileşim de önemlidir. Kullanıcıların paylaştığı içerikler bulunduğunda, iletişim kurma imkanı elde edilebilmektedir. Web sitesinin başarısı etkileşim oranı ile doğru orantılıdır. Pazarlama verilerinin elde edildiği araçların kullanılması her zaman avantaj sağlamadığı bilinen bir gerçektir. Bu nedenle başvurulacak rehber konusunda fikir sahibi olunmalıdır. Ahrefs, güçlü bir araçtır ancak kullanmaması gereken kişilerin kullanması durunda bu güç yanlış kullanılmakta, bu da olumsuz sonuçlara neden olmaktadır. Bu nedenle profesyonel yardım almak en doğru harekettir.

Önceki Yazı İçerik Koruma Yöntemleri
Sonraki Yazı Kişisel Bloga Ziyaretçi Çekmek

Yazar Hakkında

Mert Can İlter
Mert Can İlter 156 yazı bulunuyor

20 Yaşında İstanbul doğumlu webtasarımcı. İlter webtasarım şirketinin sahibi. Webtasarım, seo işleriyle uğraşan fotoğrafçı ve hayvansever kimse.

Benzer Yazılar

SSL Sertifikasının SEO’ya Etkisi

Merhaba değerli okurlarım, bu yazımda sizlere ssl sarfikası ve seo arasındaki dostluğu açıklamaya çalışacağım, web sistelerine ssl serikası alındığında ne gibi etkileri olur yazımızda görelim; SSL Sertifikasının SEO’ya Etkisi İnternetin

Hemen Çıkma Oranı Nasıl Düşürülür?

En çok bloggerların dikkat ettiği hemen çıkma oranı sorunu yaşıyormusunuz? Günümüzde dikkat edilmesi gereken hemen çıkma oranını google analytic ve yandex metricadan kontrol edebilirsiniz. Web sitenize girenlerin sitede gezdikleri ortalama

Alan Adının SEO’ya Etkisi

Geçmiş yıllarda 100’ün üzerinde yeni alan adı uzantısının devreye girmesiyle ülke uzantılarının artık pek bir anlamı kalmamıştır. Hiç bir etkisi yoktur diyemiyoruz. Şöyle ki; Google Web Yöneticisi Araçları’nda dikkat edecek olursanız, “Uluslararası

1 Yorum

  1. jeneratör
    Ocak 13, 09:23 Reply
    güzel paylaşım olmuş jeneratörle ilgili birşeylerde paylaşırmısınız

Bir Yorum Bırakmak İster Misin?