2022’de İşletmenizi Büyütmeye Yönelik İpuçlar

0
825

2022 yılı dijitalleşmenin ve e-ticaretin daha da fazla büyüyeceği bir yıl olacağını söylemek oldukça mümkün. Artık işletme dendiği zaman sanal olarak da düşünülmeye başlanmıştır.

Bir yerde sabit olmanız gerekmiyor. İşiniz her yerdeki kişiye çok kolay ve pratik şekilde ulaştırabilirsiniz. Ancak bunu yaparken ürünlerinizi bulunduracağınız, saklayacağınız firmanızı iyi seçmeniz gerekmektedir. Mert Can İlter sadece uygun fiyatlı domain uzantıları değil, size en gerekli olan en uygun fiyatlı hosting hizmetini de sunmaktadır. Hosting hizmeti ile beraber size işletmeniz için gerekli olan SSL sertifikası, uygun fiyatlı marka tescil işlemlerini de tek yerden yapmanıza yardımcı olmaktadır.

Peki ben dijital ortam da web sitemi oluşturdum, şimdi bunu büyütmek için ne yapmam gerekiyor? diyorsanız öncelikle olarak reklam çalışmalarına başlamalısınız. Satışını yaptığınız ürünle ilgili destek vereceğiniz çağrı merkezi çalışanlarınızı reklam faaliyetleri ile birlikte müşterilerinizle iyi ilişkiler içinde olmaları, onlara karşı kibar olmaları ve sorunlarına çözüm bulmaları konusunda eğitmelisiniz. Sitenize gelen müşterilerin dikkat ettiği konulardan biri de  web sitenizin hızıdır. Hızlı bir web sitesi demek hızlı bir satış ve müşteri memnuniyeti demektir. Eğer siz sitenizi hızlı hale gelmesini istiyorsanız sunucu firmanızı güvenilir yerden, 7/24 destek veren bir firma seçmeniz daha uygun olacaktır.

Reklam çalışmalarınıza yoğunlaşın

Doğru taktik ve çalışma ile ürünlerinizi kolaylıkla tanıtabilirsiniz. Eskiden var olan elden ele dolaşan broşürler artık dijital ortam da tasarlanan görseller elden ele dolaşıyor. Markanız için dikkat çekici, müşterilerinizin ilgisini çekecek görsel çalışmaları hazırlatmanız doğru olacaktır. Reklamlar çalışmalarınızı kullanarak ürünlerinizi yeni müşterilerinize ulaşıtırın. Size bir sır verelim mi? Reklam oluşturmak oldukça basittir. İyi bir görsel ve tasarımla ürününüzü kolaylıkla yeni kitlelerinize ulaştırabilirsiniz. “Gönderiyi Öne Çıkar” butonu ile, en iyi performans gösteren gönderilerinizi reklamlara dönüşürebilirsiniz.

Müşterilerle iyi bir ilişki kurun

2022 yılında işletmeniz ile hedef kitleniz arasında ilişki kurmanın 3 yolu:
Müşteri kitletinizi oluşturduktan sonra atmanız gereken adım onlarla güçlü bir ilişki kurmaktır. Instagram akışı, hikayeler ve daha fazlası ile müşterilerinizin dahil olabileceği özel anlar oluşturarak başlamanız iyi bir adım olacaktır.

Mağazanızı geliştirin

Mağazanızda en iyi uygulamaları işleme geçirmek, müşterilerinizin ürünlerinizi keşfetmesini ve keşif anında alışveriş yapmasını kolaylaştırır. Popüler alışveriş sezonlarında hediye kılavuzları derlemenin harikulade yolu olan koleksiyonlara ürün etiketleri ekleyerek vitrininizi nasıl özelleştireceğinizi ve tüm içeriğinizi alışveriş yapılabilir hale getirmeyi öğrenin. Instagram’daki mağazanız üzerinden ürün satışı yaparken gönderi akışınızı bir mağaza vitrini olarak düşünmelisiniz.Görsel mağazacılık uygulamalarına benzer şekilde, sezonun fırsatlarını sergilemek ve alışveriş yapılabilir içeriğin sürekliliğini yansıtmak için vitrininizi güncel tutmanız gerekir.

Bir ürün lansmanıyla müşterilerinizde heyecan oluşturun

Şu anda ABD’deki alışverişi tamamlama özelliğini etkinleştirmiş olan Instagram işletmelerine sunulan bir özellik olarak ürün lansmanları, mağazanızdaki yeni ürünleri duyurup lansmanlarını yapabilirsiniz. Yeni ürününüzü satışa sunmada önce sosyal medya üzerinden tanıtım yaparak hem daha ilgi çekici olursunuz hem de takipçinizi arttırabilirsiniz. Sosyal medya üzerinden vereceğiniz lansman görüntülerini günler öncesi tanıtım olarak paylaşmak da beklenti, ilgi ve merak oluşturmanın harika bir yoludur.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz